AIKA pašnovērtējuma ziņojums 2024 (angļu valodā)

Analītiskais ziņojums par ārējo novērtēšanu 2022. – 2023.gadā

AIKA pašnovērtējuma ziņojums 2022 (angļu valodā)


Studiju programmu licencēšanas procedūru novērtējums: Ekspertu 2021. gada aptaujas rezultātu apkopojums un salīdzinājums ar 2017. gada aptaujas rezultātiem

Studiju programmu licencēšanas procedūru novērtējums: Augstskolu un koledžu 2021. gada aptaujas rezultātu apkopojums un salīdzinājums ar 2017. gada aptaujas rezultātiem


Analītiskais ziņojums “Novērtēšanu organizēšana COVID-19 laikā. Iesaistīto pušu skatījums”

Augstākās izglītības sistēma Latvijā

Ieteikumi studiju kursu aprakstu veidošanai

ENQA ekspertu ziņojums 2018

AIKA pašnovērtējuma ziņojums 2017

Standarti un vadlīnijas kvalitātes nodrošināšanai Eiropas augstākās izglītības telpā (ESG)

Tematiskā analīze par ekspertu vērtējumiem studiju virzienu akreditācijas ietvaros 2016.-2017. gadā

Informatīvs, analītisks ziņojums “Studentcentrētas izglītības pieeja augstskolās/ koledžās Latvijā”

Analītisks ziņojums – ekspertu aptauja par pilotakreditāciju nozīmi


Synergies between higher education monitoring and quality assurance_national perspective

Moving Quality Assurance from Programme to Institutional Level


Tulkotie izdevumi:

Kvalitātes uzlabošana:_no politikas līdz praksei

Kompetencēs balstītas augstākās izglītības iekšējās kvalitātes vadības rokasgrāmata

Studiju rezultātu formulēšana un izmantošana. Praktiskā rokasgrāmata