- Sākums
- Normatīvie akti un publikācijas
- Iekšējie normatīvie akti
Iekšējie normatīvie akti
Augstskolu/ koledžu novērtēšana
Augstskolu un koledžu novērtēšanas organizēšanas metodika
Augstskolu vai koledžu pašnovērtējuma ziņojuma izstrādes vadlīnijas
Augstskolu vai koledžu novērtēšanas ekspertu grupas kopīgā atzinuma izstrādes vadlīnijas
Kritēriji augstskolas vai koledžas prasību novērtēšanai
Studiju programmu licencēšana
Studiju programmu licencēšanas organizēšanas metodika (aktualizēts 02.09.2024.)
Grozījumi Studiju programmu licencēšanas organizēšanas metodikā
Vadlīnijas studiju programmas raksturojuma izstrādei (aktualizēts 02.09.2024.)
Studiju programmas novērtēšanas ekspertu kopīgā atzinuma izstrādes vadlīnijas (aktualizēts 02.09.2024.)
Kritēriji studiju programmas licencēšanas prasību novērtēšanai
Studiju virzienu novērtēšana un akreditācija
Studiju virzienu novērtēšanas un akreditācijas metodika
Studiju virziena pašnovērtējuma ziņojuma izstrādes vadlīnijas
Studiju virziena novērtēšanas ekspertu grupas kopīgā atzinuma izstrādes vadlīnijas
Studiju virzienu novērtēšanas un akreditācijas metodika (aktualizēts 08.12.2020.)
Grozījumi Studiju virzienu novērtēšanas un akreditācijas metodikā
Studiju virziena pašnovērtējuma ziņojuma izstrādes vadlīnijas (spēkā līdz 19.09.2021.)
Licencētas studiju programmas iekļaušana studiju virziena akreditācijas lapā (nav piemērojama ar 01.09.2024)
Metodika licencētas studiju programmas iekļaušanai studiju virziena akreditācijas lapā
Augstskolu atbilstības dibinātāja noteiktajam augstskolas tipam sākotnējā izvērtēšana
Augstskolu atbilstības dibinātāja noteiktajam augstskolas tipam sākotnējās izvērtēšanas metodika
Augstskolu tipi. Iesnieguma veidlapa – Lietišķo zinātņu augstskola
Augstskolu tipi. Iesnieguma veidlapa – Lietišķo zinātņu universitāte
Augstskolu tipi. Iesnieguma veidlapa – Zinātnes universitāte
Augstskolu tipi. Iesnieguma veidlapa – Mākslu un kultūras universitāte
Citi dokumenti
Noteikumi par pēcnovērtējuma aktivitātēm
Studiju kvalitātes komisijas ekspertu un Apelācijas komisijas ekspertu atlases vadlīnijas
Ekspertu atlases kritēriji un principi* (aktualizēts 02.09.2024.)
Novērotāju dalības kārtība novērtēšanas procedūrās
*Dokuments izstrādāts ESF projekta “Atbalsts EQAR aģentūrai izvirzīto prasību izpildei” Nr.8.2.4.0/15/I/001 ietvaros
** Šajā sadaļā ievietotie dokumenti ir piemērojami iesniegumiem, kas iesniegti pēc 2019. gada 1. janvāra
- Reglamenti un nolikumi
- Dokumenti, kas attiecas uz iesniegumiem, kas tika saņemti AIC līdz 2018. gada 31. decembrim
Studiju virziena pašnovērtējuma ziņojuma izstrādes vadlīnijas
Studiju virzienu novērtēšanas komisijas kopīgā atzinuma izstrādes vadlīnijas
Vadlīnijas studiju programmas raksturojuma izstrādei
Studiju programmas novērtēšanas ekspertu kopīgā atzinuma izstrādes vadlīnijas
Augstskolu vai koledžu pašnovērtējuma ziņojuma izstrādes vadlīnijas
Augstskolu vai koledžu novērtēšanas komisijas kopīgā atzinuma izstrādes vadlīnijas
Studiju virzienu novērtēšanas metodika
Studiju programmu licencēšanas organizēšanas metodika
Augstskolu un koledžu novērtēšanas metodika
Izmaiņu akreditētā studiju virzienā novērtēšanas organizēšanas metodika
Studiju akreditācijas komisijas reglaments
Studiju programmu licencēšanas komisijas reglaments
Noteikumi par pēcnovērtējuma aktivitātēm
Ekspertu atlases kritēriji un principi